torsdag 4. juni 2009

STERK FEMMER

I dag har jeg hatt tverr faglig eksamen, min andre eksamen denne uka. Føler meg helt pumpa....
Det har ikke vært enkelt å omstille seg, har jeg en prøve kverner den en god stund i hodet mitt etterpå.

Dagens eksamen begynnte klokken 13.00 og det som skjer da er ufattelig. Vi var tre personer på gruppa som skulle lage grill-knakk. Tredjemann har vi hele formiddagen prøvd å nå på telefon,men inget svar var å få.

Klokken 13.05 får læreren tak i ham med beskjed om at han har forsovet seg......øh, går det ann!!! Gutten har nå strøket til eksamen , den eksamen vi nå har jobbet for i to år.....
Synes det er veldig trist!

Vi to andre på gruppa tok kontrollen og lot ikke omrokeringer i arbeidsplanen ødlegge vår eksamen.Sensorene var veldig fornøyde og det ble diskutert en sekser, men jeg/vi havnet på en veldig sterk femmer.Fornøyd jeg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar